Εικαστικός Καλλιτέχνης. Απόφοιτος του Προπαρασκευαστικού και Επαγγελματικού Σχολείου Καλών Τεχνών Πανόρμου Τήνου, με αριστεία και βραβεία στο Αρχιτεκτονικό σχέδιο και την Ζωγραφική, το ακαδημαϊκό έτος 2004-2005. Απόφοιτος της Ανωτάτης Σχολή Καλών Τεχνών Αθήνας ( Α.Σ.Κ.Τ ), τον Ιούνιο του 2010. Μέλος του Εικαστικού Επιμελητηρίου και παρακολουθεί το 4ετές μεταπτυχιακό πρόγραμμα Εικαστικής Θεραπείας στο Κέντο Τέχνης και Ψυχοθεραπείας, στο Νέο Ψυχικό.
Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012
Aποτυπώματα χεριών
Το αποτύπωμα είναι βασικό στοιχείο ταυτότητας ενός ανθρώπου, το ίχνος του που μένει στον χώρο και τον χρόνο και χαράζει την πορεία του.
Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012
ΡΕΟΥΣΕΣ ΜΟΡΦΕΣ
Οι ρέουσες μορφές αντιπροσωπεύουν έναν εικαστικό τρόπο έκφρασης μιας εσωτερικής - πνευματικής αλλαγής, μια πορεία προς τον άγνωστο Εαυτό.
Το σωματικό αποτύπωμα επεξεργάζεται εικαστικά για να μεταμορφωθεί σε μια φιγούρα γεμάτη ενέργεια, ροή ...
Οι κηλίδες, τα σταξίματα (τυχαία και μη ),οι γραμμές, τα χρώματα που ανακατεύονται μεταξύ τους και τα σχήματα που δημιουργούνται αποτελεύν τα δομικά στοιχεία μιας καινούριας εικαστικής σύνθεσης, η οποία εκφράζει μια κίνηση του σώματος, όχι εξωτερική αλλά περισσότερο εσωτερική - ένα συναίσθημα.
Η φιγούρα που δημιουργείται, αιωρείται και πάλεται μέσα σε μια αδιαμόρφωτη ενεργειακή κατάσταση, χωρίς να υπάρχουν σαφή περιγράμματα.
Αποτελεί μια ματάβαση από μια εξωτερική κατάσταση - ένα επιφανειακό σημείωμα (αποτύπωμα σώματός), σε μια εσωτερική, εκφράζοντας έναν πλούσιο και πολύμορφο κόσμο με την χρήση συμβόλων της εικαστικής γλώσσας, τα οποία οικειοποιούνται και μετατρέπονται σε προσωπικούς κώδικες.
Παρασκευή 13 Απριλίου 2012
Μεταμόρφωση
Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011
Τρίτη 7 Ιουνίου 2011
Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011
Τρίτη 22 Μαρτίου 2011
Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011
Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010
ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ ΣΩΜΑΤΟΣ - ΊΧΝΟΙ .
Το συγκεκριμένο project παρουσίασης βασίζεται σε μια κεντρική ιδέα, η οποία προτείνει ένα τρόπο δημιουργίας εικαστικών έργων, που προκύπτουν από αποτυπώματα σωμάτων ή μελών σώματος . Η επεξεργασία των αποτυπωμάτων ακολουθεί μια συγκεκριμένη διαδικασία η οποία αποτελεί προϊόν πειραματισμού, όσο αφορά τα υλικά, αλλά και την ίδια την εικαστική γλώσσα. Οι κηλίδες οι οποίες προέρχονται από τα αποτυπώματα αναδομούνται και μετατρέπονται σε γραμμές, σχήματα και σημεία, εξυπηρετώντας τη σύνθεση της τελικής μορφής που προκύπτει μέσα από αυτή την διαδικασία.
Το σώμα, βασικό στοιχείο ταυτότητας και αίσθησης του εαυτού, μετατρέπεται σε αντικείμενο, σε εργαλείο ανασχηματισμού και επαναπροσδιορισμού, με την ενεργητική παρέμβαση του κατόχου του, καθώς χρησιμοποιείται ως μέσο παραγωγής αποτυπωμάτων, τονίζοντας την υλική του υπόσταση, η οποία απεικονίζεται ρευστή, ασταθής, αποσπασματική και σε ορισμένες περιπτώσεις ατελής. Αφετηρία των συγκεκριμένων εικαστικών πειραματισμών υπήρξε μια προσωπική ανάγκη ανασυγκρότησης και αναδιαμόρφωσης του εαυτού μου.
Κατά τον Didier Anzieu *: ΄΄ το να είναι κανείς ο εαυτός του σημαίνει εν πρώτοις ότι διαθέτει δικό του δέρμα και κατά δεύτερο ότι το χρησιμοποιεί σαν να πρόκειται για έναν χώρο όπου τοποθετεί τις αισθήσεις του.΄΄ Εν ολίγης, είναι μια περιοχή ευαίσθητη που λειτουργεί ως πλέγμα γύρω από το σώμα, δέχεται και δίνει ερεθίσματα από και σε άλλα σώματα. Βρίσκεται σε μια συνεχή ρέουσα ενεργειακή κατάσταση μέσα στην οποία υπάρχει η δυνατότητα αλληλοεπιδρώντων ερεθισμάτων, τόσο από εξωγενείς όσο και από ενδογενείς παράγοντες.
Αποτυπώνεται ως ένα είδος προσωπικής ΄΄γραφής΄΄ πολλαπλών σημείων - κηλίδων, τα οποία συνδέονται μεταξύ τους σε μια ισόρροπη ενεργειακή ολότητα. Έχουν ροή, πλαστικότητα, ευελιξία και λόγω αυτών των ιδιοτήτων τους μπορούν δυνητικά να αλλάζουν την συνολική τους εικόνα, την εικόνα της ολότητάς τους. Επομένως, οποιαδήποτε σχεδιαστική απόπειρα απεικόνισης αυτής της ολότητας μπορεί να είναι μόνο μια στιγμιαία σύλληψη της ουσίας της. Ακολουθώντας νοητά την ρέουσα πορεία αυτών των ενεργειακών σημείων μέσα σε αυτή την περιοχή δράσης των αισθήσεων, σχηματίζονται κάποιες διαδρομές που θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως ΄΄χαρτογραφήσεις αισθήσεων ΄΄.
Η έννοια της χαρτογράφησης ταυτίζει το σώμα με τον τόπο. Υπάρχει μια βαθιά και ουσιαστική σχέση αλληλεπίδρασης ανάμεσα στο σώμα και τον τόπο. Οι τρόποι με τους οποίους αντιλαμβάνεται ο άνθρωπος το περιβάλλον γύρω του, χρησιμοποιώντας το σώμα του ως εργαλείο πρόσληψης και εκπομπής ερεθισμάτων, αποτυπώνονται πάνω στο σώμα. Η οργάνωση του χώρου και η ρύθμιση του χρόνου διαμορφώνουν μορφές αίσθησης του εαυτού τις οποίες τείνουμε να υιοθετούμε, ανάλογα με τα κοινωνικά συμφραζόμενα μέσα στα πλαίσια των οποίων κινείται ο κάθε άνθρωπος. Επομένως, το σώμα θα μπορούσε να νοηθεί ως τόπος όπου σηματοδοτούνται οι πρακτικές μιας κοινωνίας, ως μια επιφάνεια αποτύπωσης και ενσωμάτωσης βιωμάτων. Ταυτόχρονα, το σώμα αφήνει τα δικά του αποτυπώματα (ίχνη) μέσα στο χώρο στον οποίο κατοικεί τη δεδομένη χρονική στιγμή, ως στοιχεία της ταυτότητας του κατόχου του, τα οποία θα μπορούσαν να μεταφραστούν εικαστικά ως σημεία-απολιθώματα μέσα σε έναν καθορισμένο χώρο, μεταφέροντας, μερικώς, στοιχεία της αρχικής δομής και σύνθεσης του υποκειμένου, αποκτώντας την δική τους υπόσταση μέσα στον χώρο και τον χρόνο.
Η επεξεργασία και η αναδόμηση αυτών των στοιχείων προσφέρει την δυνατότητα δημιουργίας καινούριων, αυτόνομων εικαστικών μορφών, οι οποίες διεκδικούν την δική τους ταυτότητα.
*Didier Anzieu ,Le Moi-peau.Το εγώ δέρμα. Μετάφραση : οσούλα.2003 Δρ οσούλαΤσαρμακλή. Εκδόσεις Καστανιώτη .2003.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)